Královehradecká 50

29.09.2008 18:46

V sobotu 27.9. se v Hořicích konala Královehradecká 50, kde jsem byla poprvé jako jediný člen našeho teamu, jelikož kluci ladili formu na nedělní Žacléřskou 70. Na cestě do Hořic mi dělal společnost Leoš Baroch starší a Leoš Baroch mladší, kterým tak moc děkuji za dovoz a odvoz . Už od rána bylo vidět, že počasí nám bude přát a tak nás po příjezdu do Hořic přivítalo sluníčko. Následovala prezentace, kde jsem přemýšlela, že se z dlouhé trati (50km) přehlásím na krátkou (25km), jelikož jsem celý týden proležela v posteli a ani v den závodu jsem se necítila zdravotně nejlépe. Nakonec ale zvítězila delší varianta trati.
V závodě byla vypsaná kategorie Elite a pro ni byl na startu připraven speciální koridor v čele startovního pole, kam se borci především z teamu Cyklomax, který měl největší zastoupení, řadili asi 5 minut před startem, zatím co my, abychom měli alespoň slušnou startovní pozici zde stáli již 20minut. Start obou závodu proběhl v 11:00 na místním náměstí. Průběh závodu vypadal následovně, asi již po 300m měla jedna ženská s někým jiným kontakt, letěla přes řidítka a ihned jí vezli do Jičína, kde podstoupila operaci ramene. My ostatní pokračovali prvním ostrým asfaltovým výjezdem a pokračovali dále do terénu.
Jelo se mi celkem dobře, až na horší dech díky rýmě. Držela jsem se v jedné skupince, abych neztrácela příliš na rovinách, kterých na trati bylo celkem dost, a pořád koukala, zda se neobjeví nějaká žena. Po průjezdu do druhého kola jsem se dozvěděla, že jsem zatím na prvním místě. Milé překvapení, ale zároveň zjištění, že hlavní favoritka závodu Ilona Bublová nestartovala. Druhé kolo se mi jelo líp než první, uteklo velmi rychle a pár bikerů jsem předjela. Výsledný čas na velmi rychlé a suché trati 2:04hod, celkově 65. místo a 1. v kategorii. Vyhlášení proběhlo v cíli závodu při velmi pěkné atmosféře a následovala bohatá tombola. Ceny opravdu lákavé, ale bohužel štěstí nepřálo mě ani Barošákům. Tak snad třeba za rok…

web závodu s výsledky zde

Zpět