Okolobudějovic

19.04.2009 21:48

Dne 18.4. se konal v Hluboké první závod série cyklomaratontour a zároven 1. závod, který patří do ČP v 1/2 maratonu. Část teamu Bikeranch, která vyrážela z Prahy, byla následující já, Michal Kohoutek, Víta, Martina, Ondra, a Michal jako fotogragraf a občerstvovačka. Naše cesta na místo závodu proběhla bez komplikací to však neplatilo o KTfoto, kteří absolvovali neplánovou zastávku u naší dopravní policie :-)

Den před závodem sprchlo, takže trat trochu namokla...ale v den závodu nespadla ani kapka. Po prezentaci se závodní pole začalo kupit v místě startu. Na první pohled bylo zřejmé kdo absolvoval najíždění kilometrů v zahraničí..někteří snědí jedinci byli k nepřehlédnutí. V 11hodin přišel výstřel a bylo odstartováno. Avšak úzká stezička ihned po startu způsobila zcvaknutí jezdců a vznikla řada kolizí. Tomu se však vyhli borci na předních pozicích a startovní pole se ihned roztáhlo. Na někoho čekala dlouhá trat (56km) a na někoho krátká (28km). Já zvolila delší variantu a tak jsem jela vztříc dvěma okruhům. Od startu se mi nejelo nejlépe, ale v průběhu závodu se mi podařilo několik žen sjet. V průjezdu do druhého kola jsem však začala cítit přicházející křeče. Ty vyvrcholily v momentě, kdy jsem v jednom úseku seskočila z kola. Dopad na zem probudil křečovou vílu, která mě políbila tak silně, že cestou do cíle jsem se ještě 2krát válela bolestí na zemi. Soupeřky poodjely a v cíli to bylo nakonec 7. místo v kategorii žen. Pro mě však zklamání, protože jsem si svůj první start za nový team Merida Bikeranch představovala trochu jinak. Chtěla jsem se ukázat v trochu lepším světle!

Jediný z našeho teamu, kdo vybojoval bednu byl Michal Kohoutek, který ve své kategorii na krátké trati obsadil 2.místo.

 

Kompletní informace o cyklomaratontour, jednotlivých závodech, výsledky a fotogalerie najdeš na https://www.cyklomaratontour.cz

Výsledky dlouhá trat

Výsledky krátká trat

Výběr fotografií najdeš také v mé fotogalerii 

 

Start závodu Okolobudějovic.

Zpět