Bláznivé cross country

21.09.2008 18:59

Dne 20.9. se v Nové Pace konal 4. ročník Bláznivého Cross country a náš tým zde měl 2 zástupce, Kuklouse a mě. Ostatní jsou bud na marodce, nebo dali přednost jinému závodu, nebo byli na výstavě s pejsky. Počasí bylo přijatelné, sem tam prokouklo sluníčko, bez deště, ale dost chladno. Na závod jsem se těšila. Chtěla jsem vědět co se mnou udělalo 5denní ježdění na kole po Šumavě se 7. třídou základní školy v ne moc rychlém tempu.
Start obou závodů (trať 51km a 34km) proběhl úderem 11. hodiny a na traťě vyrazilo celkem 73 bikerů. Já jsem se rozhodla pro delší variantu závodu, tudíž jsem navštívila vrchol Kumburk , Tábor (kam přišel fandit a pokoušel se o foto závodníků Vlašan ),Kozlov (místní sjezd je divočina) a Bradlec. Kuklous a spousta dalších, co zvolili kratší trať, se po výjezdu na Kumburk vydali rovnou na Bradlec a já díky tomu přišla o spoustu spolujezdců kolem sebe. Takže jsem od této doby jela víceméně osamocena až do konce závodu. Do cíle jsem dorazila v čase těsně pod tři hodiny v rekordním čase této trati vylepšeným o 45min. a letos poprvé s naprosto čistým dresem!! Následovalo probírání závodu s Kuklousem a Barošákama, občerstvení, vyhlášení výsledků a tombola,  zde se nám mimochodem dařilo“). Ale postupně. V kategorii žen jsem obsadila 1.místo. A tak ze stupní odcházím cinkajíc s Novopackými lahváči. Následovala tombola. Závodníků moc nebylo a tak šance na výhru byly vysoké. Asi v půlce tomboly slyším svoje jméno, jdu a říkám hlasateli, že jsem ztratila lísteček (popravdě tu svojí cenu jsem moc nechtěla), ale on na mě, že nevadí. A cena je moje. Ani Kuklous nevyšel s prázdnou, měl pevné nervy a odjížděl jako poslední výherce v tombole. Shrnuto: tombola nás obohatila o pánské tričko (Kuklous) a VIP vstupenky pro 2 osoby discomlejn Sadová (já). Takže paření zdar, 3krát hurá povedenému závodu a za rok, snad ve vyšším počtu, v Nové Pace se uvidíme.

Zpět