Author 50 Český ráj

26.04.2009 14:58

Branžež, dne 25.4. se zde konal další ročník závodu Autor 50 Českým rájem.  Již v úvodu tohoto článku bych chtěla poděkovat Ondrovi a jeho rodině za dopravu na závod a za perfektní obsluhu před i po závodě, bez které by to nešlo. Děkuji moc!

Cesta na závod proběhla bez problémů, pan Mikule je zkušený řidič  a hlavně taky bavič, takže jízda byla o to příjemnější. Po příjezdu na místo bylo jasné, že nás čeká slunečný den a velmi rychlý závod. Na závodníky totiž čekala trať s převýšením necelých 700m.

Start závodu byl naplánován na 11. hodinu, ale z důvodu prvního koridoru (pro umístěné v první stovce loňského absolutního pořadí) si někteří bikeři hlídali své místo hned za tímto koridorem již v 9:15. Což mě zaskočilo. Ale když jsem si uvědomila počet startujících..cca 1000závodníků a hodně úzký start, hned jsem se přidala. A to bylo cca hodinu a čtvrt před startem.

   Po startovním výstřelu následoval úvodní úsek po asfaltu a pak nájezd do prvního kopce. Tam došlo ke kontaktu několika bikerů, následovaly pády a zastavení zbytku pelotonu. I to se stává. Člověk se ani nerozkoukal a už byl na Kosti, kde vydupal hodně strmé stoupání a mířil směr Trosky. I tady bylo strmější stoupání, ale to je hračka když máte perfektní diváckou kulisu od Švihových. Následovala Hrubá Skála a pak už jen převážně rovina a závěrečný hodně těžký výjezd. V něm se mi podařilo odtrhnout od jedné skupinky, ale na asfaltu před nájezdem do cíle jsem byla zas dojeta. V kategorii to bylo nakonec 2. místo za Bárou Hanušovou a pro mě uspokojení po nevydařených Budějovicích. Z našeho teamu kromě mě a Báry jel ještě Michal Bubílek, který ve své kategorii zvítězil a v absolutním pořadí obsadil druhou příčku za vítězným Janem Hruškou z Cyklotreninku. V absolutním pořadí se neztratil ani Ondra Mikule, který obsadil devátou příčku a ukázal, že pokud ho nepotká pád…zajede perfektní výsledek mezi prvními borci.

Web závodu: https://www.50ceskyraj.cz/index.php

Výsledky

Moje fotogalerie

Další fotky https://mtbrobousy.rajce.idnes.cz/MTB_MARATON_50_CESKY_RAJ/

https://mtbrobousy.rajce.idnes.cz/MTB_MARATON_50_CESKY_RAJ_TRAT/

 

Před startem.

 

Zpět