Zhodnocení sezóny

18.10.2016 18:54

 

Úvody sezóny nebývají hvězdné. Do poslední chvíle lítáme s Michalem na prkýnkách po horách a s nulou v sedle razíme najíždět. Letos proběhlo hltání kilometrů v Chorvatsku. Musím přiznat, že za poslední rok jsem se nenasmála tolik, jako za těch 10 dnů v Poreči. Díky bando :-) Tímhle březnovým výletem to začalo a v říjnu skončilo. Cyklistika, především tlusté pneumatiky a rovná řídítka, mě letos opravdu hooodně ba a bylo to vidět i na výsledcích a skladbě závodů. K tomu jsme si s Michalem střihli závody na skialpech a Michal i horské běžecké výzvy :-)

 

První kilometry v nohách...

 

Pokud bych měla vyzdvihnout, tak jeden z nejlepších výsledků a zároveň výkonů jsem předvedla na MČR v maratonu (5.místo) a při vítězství na etapovém závodě MTB Trilogy, které bylo bajkovým labůžem. Jenže tenhle etapáček mě dost vyřídil. Jak se mi na něm jezdilo suprově, tak po něm jsem nebyla schopná točit nohama. Na švihu si mě pak dával i pár důchodců a bez elektrokol. Lucka se pěkně styděla. Pak se objevila další výzva v podobě 150km v rámci sérii Bike Cup. Nemohla jsem chybět. Těsně před startem mi bajková víla musela vyměnit nohy. Z Harrachova jsem si po téměř 10 hodinách v sedle odvezla vítězství a nakopnutí do nekončící sezóny.

 

Momentka z MTB Trilogy...

       

 

Super pocity z předvedeného výkonu jsem měla v italských dolomitech a na závodech ČP v maratonu v Mostě, Hlinsku a na legendárních Sudetech. Za to na poslednín závodě v Žacléři mě doběhla únava a tak se to proměnilo v příjemnou vyjížďku. S nejmenovaným borcem jsme se prokecali až do cíle. Tenhle způsob jízdy přesně vystihuje přístup k mé letošní sezóně. Kolem se hlavně bavit. Za to hodně bolavá, ale vlastně úžasná byla Krkonošská 70, tentokrát ve trojičce, ale opět furt šrot od startu do cíle. Inu umíme si to s Michalem udělat hezký, i když nemusíme :-)

 

Na Sudetech, zklamání z nezdolané Hvězdy ještě nevyprchalo...

 

Budeme-li se bavit o zážitcích, tak ty jsou z každého závodu, ale vyzdvihnout musím start na Pražských schodech, kde jsem si zablbla s elitou. I když intenzita není můj šálek kávy a bolelo to mrtě, tak jsem bojovala a zároveň si to vychutnávala. Ještě jednou děkuju za možnost startu. Atmosféra byla jedinečná. Nezapomenutelný zážitek si odvážím i z dovolené v Livignu, kde jsem „voživot“ bajkovala  a pro zpestření si střihla závod okolo švýcarského národního parku. Doporučuji, byla to pecka!

 

Michal vyhraje svůj závod a pak je z něho support, to je nejvíc...

 

Na závěr bych chtěla poděkovat všem, co mě v mé závislosti podporují. Především sponzorům za materiální podporu, šéfovi v práci za vstřícnost při plánování víkendových služeb :-), rodině za toleranci, Vaškovi za jeho podporu, pochopení, pevné nervy a hecování a Michalovi za to, že má stejnou závislost.

 

 

Sumasumárum pro ty, co mají rádi čísla:

Za sezónu 19 startů.

Celkem 10 vyhraných závodů v absolutním pořadí žen.

Celkové 2. místo v ČP v maratonu (2. místo, 3. místo, 3. místo, a 2 x 5. místo)

Celkové vítězství v etapovém závodě MTB Trilogy (4 x 1. místo jednotlivé etapy)

Kája Polívková tu mou závislost krásně popsala zde

 

 

MICHALOVO BILANCOVÁNÍ:

Jak říkají kluci benecký „Sport nás baví, bavte se s námi“. Bike mě jednoduše celou sezonu ba, i když vidina sněhu je teď už víc. Právě kolo jsem za běžky a skialp vyměnil až koncem března, kdy jsme společně s Lů, bandou BikeStars, osobním koučem Davidem a sparingem Vojtou odjeli švihat na Istrii.

 

 Bohemie maraton - první seznámení s materiálem bylo vítězné

 

S vidinou, že letos vynechám ČP v XCM, jsem ze začátku sezony jezdil spíše kratší závody. Nutno podotknout, že mě celou sezonu trápilo každodenní a hlavně noční přežírání. O to větší pak byla motivace vyšvihat se na Sella Rondu. V Dolomitech mě malinko vyšplouchla technika, naštěstí mě ale zachránil David (trenér, který se nebojí na svěřence vytáhnout z pangejtu větev), když mi večer před startem zakoupil nové karbonové zátky do řidítek. Dalším neplánovaným monumentem sezony byly Pražské schody, ač hobby race, fest jsem si to užil a navíc máme ze závodu s Lů nejvíc fotku.

 

Michal byl letošní  sezónu vidět...

V létě jsem toho, díky dvěma antibiotikám v řadě, moc nepozávodil. Mezi příznivce tlustých pneumatik a rovných řidítek jsem se vrátil až po důkladném najíždění kilometrů po vinných cyklostezkách na jižní Moravě – vřele doporučuji. Zlepšení na Sudetách budiž mi motivací do další sezony. Díky teamu za podporu..!!

 

Sezona 2016 v číslech –> 22 startů – 7 vítězství – 16x top 3.

 
 

Fotogalerie The best of season 2016

 

 

 

Zpět