Žacléřská 70

26.09.2016 20:17

Žacléřská 70 pro mě i Michala znamenala poslední maratonský start v letošní sezoně. Už den před závodem mi nohy naznačily, že se jim moc nechce. Doufala jsem, že se z toho vyspí. V 10:00 hod start. Díky startovnímu číslu 4 stojím v předu startovního pole, po výstřelu se však má pozice rázně mění. Couvám, couvám, couvám. Je mi jasný, že dnes to nebude zrovna oslnivá jízda. Prvních 20km mi dělá společnost Ráfek starší, pod Pomezkama dojíždím Petra Puše a od té doby jsme nerozlučná dvojka. Normální to o závodě zrovna není, ale prokecáme se až do cíle. V cíli třetí místo a díky tomu jsem si zajistila 2. místo v celkovém hodnocení ČP v maratonu, takže u mě spokojenost s výsledkem, ale spokojenost s výkonem už ne.

Za to Michal byl se svým výkonem spokojený, aby ne, když mu to v kategorii cinklo bronzově. No a za rok by to mohlo cinknout i v celkovém hodnocení poháru v jeho kategorii, těšim se na to, jak bude Michal lítat :-)

 

Web závodu

Výsledky

Fotky

Zpět