Pražská 50

19.09.2017 09:06

Pražská 50 je letecký den, což není má silná stránka, ale chtěla jsem se závodu zúčastnit především kvůli reprezentaci Kellys Bikeranch Teamu a proto jsme postavily i holčičí tým... Po Sudetech jsem se s kolem potkala dvakrát lehce na válcích. Mou náplní byla práce a léčení bolesti v krku a rýmy..

Od startu to nebylo ono, viděla jsem záda parťaček Míšy a Karol a snažila se bojovat s bolavýma nohama, dechem a rovinama... Pár kilometrů před cílem dojedu Míšu (diesel se chytl, ale dost pozdě) nakonec jsem trapně v cíli snad o vteřinu dříve než Míša. Vědět, že je to o 3.místo v kategorii, tak budu s radostí radši bramborová! Karol zajela suprově, takže nám to sice nestačilo na vítězství v týmech, ale druhé místo bereme. Pro mě to byla dnes hlavně společenská akce. Vidět lidi z týmu bylo fajn, škoda, že takových chvil není více...

 

Kellys Bikeranch Team Womens a Michal Kohoutek (nej "saport")!!

Web závodu

Výsledky

Foto

Zpět