Konec závodního švihání

16.05.2018 07:48

„It is time to say goodbye“ V barvách Kellys Bikeranch Team jsem proseděla v sedle úžasných 9 závodních sezón. Shrnout to, co jsem na dvou kolech zažila a kolik přátelství navázala, nelze do několika řádků. Stačí říct, že to byla pecková jízda, která mě naplňovala. „Jely se bomby, šišky, rakety!“

„Díky Václav Aška a Lubor Tesař, kteří stáli na začátku mého „cykloživota“. Díky Michal Douša za to, co pro cyklistiku a svůj tým dělá a za to, že mi dal šanci být jeho součástí. Díky sponzorům, bez kterých bych švihala pralesní přebor. Díky mým nejbližším, zasloužili by ocenění za podporu a pochopení pro závislost, v kterou to mé švihání přerostlo.“

PS: Mít přes 1000 pokémonů na FB je famózní, takže i díky tomu nebude aktivita vkládání příspěvků nadobro ukončena. Navíc mám novou raketu na výletní švihy :-)

A pro ukončení spekulací: "Zvětšování bříška není aktuální"

Album START - FINISH: vlachom.rajce.idnes.cz/START_-_FINISH/

Zpět